چند خبر



بدون مقدمه:

۱. بنده هر روز ده دوازده ایمیل شکایت‌آمیز دریافت می‌کنم که "ما نمی‌توانیم از سایت‌هایی که فایل‌های صوتی جلسات مثنوی روی آن‌ها گذاشته شده، دانلود کنیم". خطاب به این دوستان عرض می‌کنم که در صفحهٔ آرشیو جلسات، پنج روش برای دانلود گذاشته شده است که خود روش پنجم نیز، چهارده سایت متفاوت را شامل می‌شود. یعنی با این حساب، آرشیو جلسات بروی هجده سایت قرار دارد. حال اگر همهٔ این سایت‌ها برای شما که در ایران هستید بسته است، دیگر من چه می‌توانم بکنم؟! خود شما راه و روشی را پیشنهاد بدهید. بنده کار دیگری از دستم ساخته نیست.

۲. دوستانی که قبلاً وبلاگ آقای دکتر بنانی را در سایت و وبلاگشان لینک داده بودند، مطلع باشند آدرس وبلاگ ایشان به: www.mbanani.com تغییر کرده است. بهتر است این آدرس جدید را در لینکی که داده‌اند اعمال کنند. چون آدرس قبلی در ایران بسته است.

۳. پرسش پاسخ شمارهٔ ۲۱ سایت آقای مصفا منتشر شده است. با مراجعه به این صفحه می‌توانید فایل‌های صوتی آن را دانلود و گوش کنید.

۴. برای حفظ ارتباط، بهتر است در خبرنامه‌های سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که در بخش پیوند‌ها (گوشهٔ سمت راست این صفحه) آمده است، عضو شوید. چون بنده همهٔ این سایت‌ها را بیمهٔ حضرت ابوالفضل کرده‌ام! لذا در دسترس بودن آن‌ها در ایران، به میزان اعتبار این بیمه بستگی دارد.

۵. نظرسنجی تغییر ساعت جلسات آنلاین شرح مثنوی برای دوستان ارسال شده است. اگر عضو خبرنامهٔ شرح مثنوی نیستید اما در جلسات شرکت می‌کرده‌اید، در این نظرسنجی شرکت کنید. اگر هم قبلاً رأیتان را داده‌اید، که هیچ.

۶. کلاغی که لانه‌اش روبروی اتاق من بود، بالاخره به جوجه‌اش پرواز کردن را یاد داد و او هم بال گرفت و رفت.

۷. جمعهٔ همین هفته یعنی پنجم فروردین برابر با ۲۵ مارس جلسه‌ای خارج از برنامهٔ جلسات شرح مثنوی در پالتاک خواهیم داشت. شعر می‌خوانیم و انشالله گل می‌گوییم و گل می‌شنویم. و کمی هم دربارهٔ برنامه و ساعت جلسات صحبت می‌کنیم. هر کس دوست دارد، می‌تواند شرکت کند. زمان آن بوقت ایران می‌شود ۱ صبح شنبه، بوقت اروپای مرکزی می‌شود ۹:۳۰ جمعه شب. این زمان را بوقت کشورهای دیگر در این جدول می‌توانید ببینید. این جلسه کنسل است.

٨. متاسفانه گویا امکان نظردهی در این سایت برای دوستان داخل ایران بسته شده است. لذا از این به بعد، در انتهای هر مطلب لینکی با عنوان «نظردهی (مخصوص دوستان داخل ایران)» می‌گذارم که با کلیک بروی آن، می‌توانند نظرشان را ارسال کنند.

۶ نظر:

جلال گفت...

سلام،
دوستان داخل ایران می تونن از اکانت های VPN استفاده کنن تا هم روح خودشون راحت بشود و هم روح پدر و مادر و اجداد مسئولان اینترنت ایران! (هزینه ی چندانی هم نداره، ماهی حدود 2 هزار تومن)
متاسفانه در ایران اکثریت قریب به اتفاق سایت های اشتراک فایل بسته شده، برای دانلود فایلهایی که پانویس جان محبت می کنن می زارن، می تونین در سایت هایی مثل uploadfa.com عضو شده و از قسمت URL leech لینکهای 4Shared و یا دیگر سایت های اشتراک فایل رو مستقیم کنین و بدون درد و خونریزی فایل ها رو دانلود بفرمایین.

سعیدی گفت...

دل شما هم بهاری باد!

قطره گفت...

سلام بر پانویس عزیز ...
سلام بر دوستان عزیز ....

فرارسیدن بهار ، عروس فصلها رو به شما عزیزان تبریک می گم ....

ممنونم ، اول از اینکه :
خبر پرواز جوجه کلاغ رو به ما هم دادید .... لبخند ...
کاش در مورد کانگروها هم می نوشتید ....

صحبت از این چیزها ی به ظاهر جزئی و غیر مهم ، می تونه تلنگری باشه برامون که اینقدر غرق در مثلا به قول خودمون کلیات زندگی نشیم که هی بشینیم از فلسفه زندگی و هستی و جهان بینی ها و حتی خودشناسی ، بگیم و کلاف دور خودمون رو پیچیده تر بکنیم ...

زندگی یعنی این :
کلاغی بطور غریزی جوجه شو پرواز یاد داد و جوجه ای پرواز کرد ... نه آموزشگاهی ، نه دانشگاهی ... نه تشویقی نه تنبیهی .... آنچه هست زندگی کردن هست با توشه ای که در کوله بار هر موجودی است ... تمام


و بعد :

خوشحالم سایت آقای بنانی رو راحت می شه رفت ...

تشکر از پرسش و پاسخ شماره 21 سایت استاد مصفا ی عزیز ....

در مورد جمعهٔ همین هفته یعنی پنجم فروردین ساعت 1 صبح : گریه ....
خیلی دیره ... لطفا آفلاینشو بذارید ما هم بشنویممممممممممممممممممممم که چه گلهایی گفتید و چه گلهایی شنفتید ...

ممنونم از قسمت نظر دهی که تنظیم کردید ... چون چند بار اومدم برای تبریک سال نو ، نشد کامنت بذارم ....

و در پایان ، وجودتون را شاکرم ...

با آرزوی بهترین ها برای شما پانویس عزیز و همه ی دوستان :

آقاجلال - تبکم عزیز - سه تار عزیز - آقا مرتضی خوش ذوق - آقا رضای عزیز - مخمور عزیز - رستگار عزیز - آقاامین عزیز - آقای علیزاده ی عزیز - آقای صابری عزیز - ارغنون عزیز - رهای عزیز - علی آقای عزیز - آقا ابراهیم عزیز - آتای عزیز -سنتوری عزیز -
کلیه ناشناس های عزیز و ..... و .... همه ی دوستان .....

موفق باشید ....

مرتضی دیانت دار گفت...

با سلام و عرض ادب و احترام
مرتضی میگه:

به قطره عزیز:
نظر به اینکه لطف سرکار عالی چند مرتبه شامل حقیر فقیر سرا پا تقصیر !! شده و بنده را خوش ذوق و یا با ذوق خوانده اید چند بیتی باز از سر ذوق ! (ویا شوق!) با قافیه های قطره, چهره, بهره, غیره وغیره ! تراوش شد که خواستم در این کامنت منظور کنم ولی پس از کمی تامل منصرف شده و به این تک بیت خطاب به خودم اکتفا کردم:

در هوای آنکه خواندت به ذوق
بسته ای این کردن جانت به طوق

همین!!!

قطره گفت...

با اجازه ی پانویس عزیز . من ایمیلی از ایشون نداشتم که برای خودشون پیغام بدم .مجبور شدم اینجا بنویسم .


به آقا مرتضی خوش ذوق :

نوشتید که :

........... ولی پس از کمی تامل منصرف شده و به این تک بیت خطاب به خودم اکتفا کردم ..........

می نویسم که : لطفا تراوشات کامل و خالصی را که با قافیه های قطره, چهره, بهره, غیره وغیره ، بر شما نازل شده را بدون تامل ، به ایمیلم ارسال فرمایید ...


drop.rain8@yahoo.com

برام باارزش هستند چون بوی خلوص می دهند ....

لبخند .... ممنونم ....

محمد گفت...

پانویس جان شماره شیشتو عشق است

ارسال یک نظر

» ابتدا نظر یا مطلب خود را نوشته، سپس در قسمت "نظر به عنوان" گزینهٔ " نام/آدرس اینترنتی" را انتخاب کرده و نام خود (یا نامی مستعار) را بنویسید. سپس بر روی "ارسال نظر" کلیک کنید.

» لطفاً مرتبط با مطلب، نظرتان را بنویسید و اگر سئوال یا پیامی غیرمرتبط با این مطلب دارید، از طریق ایمیل یا صفحهٔ تماس ارسال کنید.