خداحافظ



   خدمت حضور انورتان عرض کنم که بنده تا مدتی در سفر خواهم بود و احتمالاً دستم از سایت و اینترنت کوتاه. بنابراین با ذکر یکی دو موضوع، با دوستان عزیز خداحافظی می‌کنم.

   اول اینکه در این مدت زمان سفر، سایت و پادکست‌‌ها بطور اتوماتیک بروز خواهند شد. دوشنبه‌ها بخش پادکست و شب جمعه‌ها همین سایت یا وبلاگ آپدیت خواهد شد. اگر پادکستهای دوشنبه‌ها را از دست می‌دهی، پست‌های شب جمعه را از دست نده که ضرر می‌کنی! چرا که آقا داود مانند پارسال چکیده‌نویسی‌های پرمایه و محتوایی از جلسات شرح مثنوی کرده است که خواندنی‌ست.

   دیگر اینکه دربارهٔ تعدادی از سئوالات و پیام‌هایی که دوستان فرستاده‌اند، در پادکست اخیر، بنام «نامه‌ها و حرفها» صحبت شده است.

   سوم، بخش جدیدی به سایت اضافه شده بنام «مُجملیات». در «مُجملیات» هر مینیمالی که به ذهنم برسد را همان لحظه می‌نویسم. بنظر می‌رسد حرفهایم دارد رفته رفته همینطور آب می‌رود! اول دوره‌های چند روزه بود، شد جلسات سه چهار ساعته، بعد شد گفتگوهای دو ساعته، بعد شد پادکستهای چند دقیقه‌ای و حالا هم شده مینیمال! ایشالله روزی برسد که این هم برچیده شود.

   خلاصه اینکه مینیمال‌ها را از این به بعد در این آدرس می‌توانی بخوانی:


   لینک بخش «مجملیات» از این به بعد در ستون سمت راست همین صفحه قابل دسترسی است.

   اینکه مینیمال اصلاً چه نوع جانوری هست را هم یک توضیحکی در اولین مُجمل داده‌ام.

   خوب، با همان سفارش اکید پارسالی و وصیت به خواندن چکیده‌نویسی‌های هفتگی، با دوستان خداحافظی می‌کنم. و آن توصیه اینست که «هر کجا هستید، شب جمعه‌ها دو چیز را فراموش نکنید. دومی‌، مطالب سایت پانویس است!».

 دلتان شاد.